Eşanjörlerin Ana Malzemesi Nedir ?

Yoğuşmalı eşanjörlerimizin hammaddesi alüminyum alaşımlı döküm, döküm dilimli diğer kazanlarımızın hammaddesi pik dökümdür.

Yerli Malı Belgeniz Var mı ?

Rima Isı Sistemleri markasının ana üreticisi Önmetal Edirne’de OSB ‘de başta eşanjör üretimi olmak üzere katı yakıtlı , sıvı ve gaz yakıtlı kazan üretimi yapmaktadır. Ongas 300/W duvar tipi yoğuşmalı kazanlarda yerli malı belgemiz bulunmaktadır.

Kazanlarımıza Ne Kadar Sıklıkta Bakım Yaptırmamız Gerekir ?

Kazanın periyodik bakımı için, en az yılda bir kez bakım yaptırılmasını tavsiye etmekteyiz.

Kazanlarınız Arızalandığında Ne Yapılması Gerekir?

Kazanlar arızalandığında çoğunlukla arıza nedenine bağlı olarak arıza kodları ekranda gösterir. Bu arıza kodlarından bazıları kazan üzerinden resetlenerek çözülebilir. Bu yönlendirmeler Rima Merkez Teknik Destek Birimi tarafından yapılır. Kazan arızanız için 0212 4854874 numaralı servis hattımızı arayabilir ya da Online Servis Talebi oluşturabilirsiniz.

Eski Bina Tesisatlarında Kazanlarınızın Kullanımı İçin Bir Zorunluluk Var Mı ?

Kazan dairelerinde ve özellikle farklı bir yakıttan doğalgazlı kazana  dönüşüm yapılacaksa , kazanlar evreye alınmadan önce tesisatın uygun solüsyonlar ile yıkanması gerekmektedir. Özellikle 10 yıl üstü tüm kazan dairelerinde plakalı eşanjör kullanımı şiddetle tavsiye ederiz.

Doğalgaz Tüketimini Nasıl Düşürebilirim ?

Kullanılan kazanlarınızın yoğuşmalı kazan olmasına dikkat etmelisiniz. Yoğuşmalı kazanların diğer kazanlara oranla %15-30 verimleri daha yüksek, gaz sarfiyatları daha düşüktür.Yıllık bakımlarınızı ihmal etmemelisiniz. Kazanlarınızda zaman ve dış iç ortam sıcaklığına bağlı çalışan eko panelleri tercih edebilirsiniz. Tesisatınızda ve cihazınızda yapılan iyileştirmeler dışında gaz kullanımı düşük bir hale getirebilmek için öncelikle binanızın yalıtımını iyileştirmeniz gerekmektedir.

Yetkili Servis Hizmetlerimiz Nelerdir?

Devreye Alma, Supervizörlük, Bakım, Garanti Süresi Uzatma, İlk Çalıştırma Arıza Tespit ve Onarım Tesisat Temizliğidir. Yetkili Servis Listemiz

Kazanınızı Kullandığınız Süre İçerisinde Nelere Dikkat Etmeniz Gerekir?

Kazan devreye alma, bakım, onarım ve arıza işlemlerini mutlaka Yetkili Servisinize yaptırınız. Yetkili Servis harici, yetkisiz 3.şahıslar ve özel servis firmaları ile kesinlikle iletişime geçmeyiniz.

Garanti belgesini mutlaka satın almış olduğunuz bayiye kaşelettiriniz. Kullanmadan önce Montaj ve Kullanım Kılavuzunu mutlaka okuyunuz. Ürüne ait garanti belgesi, fatura, Teknik Servis Fişinin Yetkili Servise ibraz edilmesi zorunludur. Aksi halde yapılacak işlem ücretli olacaktır.

Garanti kapsamı içinde yapılan yedek parça değişimlerinde arızalı olan yedek parça Yetkili Servis tarafından geri alınır.

Teknik Servis Fişi, Rima Isıtma Sistemleri ile Yetkili Servislik Sözleşmesi olmayan firmalar/şahıslar tarafından kullanılamaz. Farklı Firmaların Teknik Servis Fişi ile yapılan işlemler dikkate alınmaz

Tesisat montaj ve taahhüt hatalarından dolayı Yetkili Servis sorumlu tutulamaz.

Tesisat Montaj ve Taahhattünü Yapan Kişinin Servis Çağırmadan Önce Dikkat Etmesi Gereken Hususlar Nelerdir ?

Yetkili servis çağırılmadan önce kazanın montaj kısmında dikkat edilmesi gereken hususları ekteki linkte ayrıntılı olarak görebilirsiniz. Yetkili Servis Çağırmadan Önce Yapılması Gerekenler

Garanti Kapsamında ve Garanti Haricinde Kazanların Değerlendirilmesi için  Genel Hususlar Nelerdir?

Rima Isı Sistemleri , kazanların üretim kaynaklı hatalar nedeni ile meydana gelebilecek arızalara karşı Gümrük ve Ticaret Bakanlığı Tüketicinin Korunması ve Piyasa Gözetimi Genel Müdürlüğü tarafından onaylanan standart garanti süresi kapsamında hizmet verecektir.Kapsamın içeriği “Örnek Garanti Belgesi “ni indirerek görebilirsiniz.